Grafik zajęć

Małe zmiany w grafiku zajęć grupowych w dniach 23-27.05. 2016

Nie odbędą się zajęcia w :

Poniedziałek : godz.19.00 TBC
Wtorek: godz.18.00 Sexy Brzuch
Środa : godz.18.00 Interwał
Czwartek (Boże Ciało): zajęcia odwołane
Pozostałe zajęcia odbędą się według grafiku.

Wszystkie osoby posiadające karnety na zajęcia grupowe w tygodniu (23-27.05.2016) dostają opcję VIP i mogą kozystać z siłowni i platformy vibracyjnej BEZ OGRANICZEŃ

 Grafik zajęć grupowych
Maj 2016

Short Class

Jak sama nazwa wskazuje, są to zajęcia krótkie, ale niezwykle efektywne.
Co więcej short class’y to zajęcia grupowe. Ponadto jest to oczywiście doskonała alternatywa dla godzinnych treningów, na które nie każdy ma przecież czas. To niewątpliwie główny atut tego typu zajęć, szczególnie dla tych, którzy nie są w stanie wygospodarować w ciągu doby więcej czasu na aktywność fizyczną. W zaledwie 30 minutach można zadbać o swoją kondycję, co oczywiście przekłada się również na aspekty zdrowotne.. Oczywiście pod warunkiem, że treningi Short Class będą regularne.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia „Zdrowy kręgosłup”i płaski brzuch To grupowe zajęcia dla każdego, niezależnie od wieku! To zestaw ćwiczeń o umiarkowanej intensywności. Przeplatane ćwiczeniami rozciągającymi, relaksującymi oraz ćwiczeniami równowagi. Korzyści płynące z zajęć „Zdrowy Kręgosłup”:

  1. Wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych jak również mięśni odpowiadających za postawę naszego ciała.
  2. Wyrobienie prawidłowej postawy.
  3. Zmniejszenie bólu pleców oraz działanie profilaktycznie.
  4. Uelastycznienie mięśni, zmniejszenie ich napięcia.
  5. Poprawa stabilizacji kręgosłupa.

Body pump

Body pump opiera się na zasadzie wielu powtórzeń (The Rep Effect). Polega to na wykonywaniu ćwiczeń ze sztangą z  wykorzystaniem umiarkowanych obciążeń, przy dużej liczbie powtórzeń. Podczas treningu warto obserwować prowadzącego, by widzieć, jak prawidłowo wykonać przysiad, wiosłowanie w opadzie.

Efektem treningu są  wyrzeźbione ramiona, zgrabne nogi, jędrne pośladki, mocny brzuch i plecy. Każda choreografia budowana jest w taki sposób, aby umożliwić skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej, ale bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej. Podczas body pump liczy się technika,  to doskonała alternatywa dla ćwiczeń na siłowni.

Trening obwodowy

Trening obwodowy – Trening w stylu obwodowym pozwala wykonać znacznie więcej pracy w krótszym czasie, niż można to zrobić z tradycyjną formą treningu siłowego. Założenie jest dość proste: wykonujesz ćwiczenie, jedną serię, po której od razu przechodzisz do kolejnego ćwiczenia. Warunkiem jest to, by następujące po sobie ćwiczenia nie angażowały tej samej głównej grupy mięśniowej.
Ten rodzaj treningu pozwala mięśniom na odpoczynek, gdy wykonujesz ćwiczenia angażujące inne mięśnie. Intensywność całego treningu jest wystarczająco wysoka, by uzyskać korzyści zbliżone do treningu kardio. Dzięki temu wyeliminowana zostaje potrzeba spędzenia dodatkowego czasu na maszynach kardio – tym samym mamy ugotowane dwie pieczenie na jednym ogniu.

TBC

TBC  – Skrót TBC oznacza „total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zapalonych sportowców. Trening TBC  zaczyna rozgrzewka. Trwa 10 minut, składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch. Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, tubingi, obciążenia na nogi, step czy coraz popularniejsze piłki. To zajęcia dla wszystkich. Nie ma podziału na zajęcia dla zaawansowanych i początkujących, więc w każdym momencie można dołączyć do grupy. Ograniczeń wiekowych nie ma.  Dzięki ćwiczeniom skóra jest lepiej ukrwiona i napięta, dlatego ćwiczenia pomagają walczyć z rozstępami i cellulitem. TBC jest optymalne dla kobiet, które chcą wrócić do formy po porodzie.

INTERWAŁ (Body fire)

INTERWAŁ (Body fire) – Trening interwałowy to system ćwiczeń, w którym okresy pracy o wysokiej intensywności stosowane są na przemian z okresami pracy o niskiej aktywności, służące regeneracji sił. Na przykład, bieganie sprintem przez 30 sekund, a następnie chodzenie przez 90 sekund. Takie przerwy na odpoczynek pozwalają na ćwiczenie ze znacznie większą intensywnością niż w przypadku nieprzerwanej pracy. Trening interwałowy przyspiesza metabolizm jeszcze przez wiele godzin po zakończeniu treningu, a to oznacza, że będziesz spalać tłuszcz w przyspieszonym tempie przez 24 godziny lub nawet dłużej!

 

Trening funkcjonalny (imituje ruchy z życia codziennego)

Podstawowymi zasadami tego treningu są: wielostawowość ćwiczeń (odejście od ćwiczeń izolowanych, stosowanych w kulturystyce) oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność imitująca ruchy codziennego życia. Zaletą wykonywania ćwiczeń złożonych (wielostawowych) jest poprawa działania układu krążenia oraz wzrost wydolności organizmu. Ponadto trening ten korzystnie wpływa na wzmocnienie mięśni całego ciała, z racji tego, że aktywizuje do pracy wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, w odróżnieniu od tradycyjnych metod treningowych. Ten rodzaj treningu angażuje do pracy mięśnie głębokie jak i „centralny gorset mięśniowy” , wzmacniając mięśnie tułowia zarówno z przodu jak i z tyłu, odciążając tym samym kręgosłup.

Wyróżnikiem ćwiczeń w treningu funkcjonalnym jest zastosowanie takich urządzeń, które pozwalają na niczym nieskrępowany, nieograniczony, wielopłaszczyznowy ruch, aktywizujący do pracy całe ciało. Dzięki treningowi funkcjonalnemu możemy pracować nad poprawą kondycji, siły i szybkości oraz zwiększać gibkość i zakresy ruchów, a także poprawiać naszą sylwetkę. W odróżnieniu od treningu kulturystycznego, nie osiągniemy wzrostu objętości masy mięśniowej, lecz korzystnie wpłyniemy na poprawę gęstości mięśni i ich napięcia.

ABT

ABT –  to skrót od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs, oznaczajacy: brzuch, pośladki, uda. To forma aerobiku skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki to są to ćwiczenia dla Ciebie. Dzięki nim możesz mieć też szczupłe uda i jędrne pośladki. Trenuj ABT – poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę! Ćwiczenia na brzuch oraz ujędrniające pośladki i uda.

Stretching

Stretching – to ćwiczenia polegające na rozciąganiu poszczególnych grup mięśniowych. Sprzyjają one uelastycznieniu mięśni, wzmacniają ścięgna, zwiększają ruchomość stawów. Wpływają też na lepsze odżywienie mięśni, bo im są one elastyczniejsze, tym więcej przyjmują substancji odżywczych dostarczanych z pożywieniem, które są niezbędne do ich rozwoju.

Systematyczne wykonywanie tych ćwiczeń pomaga utrzymać prawidłową postawę ciała, poprawia koordynację ruchową i giętkość. Stretching zmniejsza też napięcia mięśni wywołane stresem, a dzięki spokojnemu rytmowi ćwiczeń i miarowemu oddychaniu to dobry sposób na odprężenie.

PILATES

Pilates to zestaw ćwiczeń poprawiających m.in. elastyczność ciała, samopoczucie i świadomość własnego ciała. Nieskomplikowane ćwiczenia pomogą zaktywizować także te części ciała, które wymagają wyszczuplenia. O wszystkich jego korzyściach mogą się przekonać osoby w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej.

PILATES  wzmacnia mięśnie całego ciała i zapobiega problemom z kręgosłupem,dzięki temu sylwetka jest wyprostowana i osiąga się stabilną postawę. Poprawia koordynację ruchową, uczy, jak zachować równowagę .Ponadto poprawia koncentrację, ponieważ wymaga skupienia, które jest potrzebne, aby udało się wyodrębnić konkretne mięśnie i wykonywać precyzyjne ruchy.

Pilates łączy w sobie jogę, balet oraz ćwiczenia napinające mięśnie, które wzmacniają i uelastyczniają mięśnie, ale nie prowadzą do ich nadmiernego rozbudowania.

Prowadzi do wyciszenia, zmniejsza stres, przywraca równowagę psychiczną.

Ćwiczenia pilates uczą utrzymywać prostą postawę, dzięki czemu można optycznie dodać sobie kilku centymetrów wzrostu i odjąć kilka kilogramów. Dzięki temu ciało wydaje się szczuplejsze.

Większość osób wykorzystuje jedynie niewielką część płuc i często nie umie oddychać głęboko przeponą albo „szeroko”, poprzez rozszerzanie klatki piersiowej na boki. całym ciałem, doprowadzając do całkowitej harmonii organizmu.

Pilates minimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji. Dzięki regularnym ćwiczeniom ciało zyskuje równowagę, ruchy są płynne i opanowane, nawet jeśli muszą być nagłe i szybkie.

Cross-Trening

Cross-Trening powstał, aby wzmocnić wszystkie  fizyczne właściwości, przez to daje możliwość rozwoju całego ciała tracąc nadwagę, a jednocześnie budując siłę i kondycję. Jednym z celów jest angażowanie w czasie ćwiczeń jak największej ilości mięśni i ścięgien, a ćwiczenia wykonuje się bez przerw między seriami i powtórzeniami.

Każdy trening może być innym zestawem ćwiczeń o różnej intensywności i ilości powtórzeń z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz dodatkowego sprzętu takiego jak: kattlebells, sztangi, hantle, piłki lekarskie, drążki, skrzynie i skakanki.

Każdy trening może być nowym wyzwaniem dzięki któremu można zmienić swoją sylwetkę, stracić nadwagę i zyskać ogólną sprawność.

 

Nasi Partnerzy


partnerzy_OkSystem

partnerzy_FitProfit

partnerzy_myBenefit